Ülfet Der Gönüllüleri Gaziantep gezisi düzenledi

149

Ülfet Derneği gönüllüleri, Bülbülzade Eğitim Sağlık ve Dayanışma Vakfı’nı ziyaret ettiler.

Ülfet Eğitim ve Yardımlaşma Derneği Esnaf ve Kültür komisyonları temsilcilerinden oluşan bir grup  gönüllü, Gaziantep Bülbülzade Eğitim Sağlık ve Dayanışma Vakfı’nı ziyaret ettiler.

22 Şubat Cumartesi günü gerçekleşen yolculuğun ardından akşam saatlerinde Bülbülzade Vakfı Aygün Öğrenci Yurduna varan Ülfet Der Gönüllüleri Bübülzade Vakfı Esnaf Komisyonu üyelerince sıcak ve samimi bir şekilde karşılandılar. Beraberce yenen akşam yemeğini ardından yurt binası ve yapımı tamamlanan yeni kısımları gezildi. Büyük beğeni alan yurt sosyal aktivite alanlarının faaliyetlerinden bahseden yurt yetkilileriyle birlikte Kitap Kafe’de tanışma programı gerçekleştirildi. Oldukça samimi bir ortamda içilen çaylar eşliğinde uzun muhabbetler edildi ve unutulmaz anılar zihinlerde yerini aldı.

Kılınan yatsı namazının ardından kalacakları yerlere alınan misafirlerin kendi aralarında yaptıkları istişareler gecenin ileri saatlarine kadar sürdü. Vakıf yetkilileri de yaptıkları çalışmalardan uzun uzun bahsettiler. Yapılan sabah kahvaltısının ardından Bülbülzade Vakfı Genel Merkezi’ne geçildi. Orada da akşamki karşılamayı aratmayacak şekilde içten ve misafirperver bir karşılama yapıldı. Bülbülzade Vakfı Esnaf Komisyonu Başkanı Yunus Atilla HAMALLAR ve birbirinden değerli komisyon üyelerinin Adanalı kardeşlerini memnun kılmak adına yaptıkları hazırlıkları ve programları görülmeye değerdi. Kendilerini hiç de yabancı hissetmediklerini ve Anadolu Platformu’nun zannedilenden büyük ve zenginliklerle dolu bir camia olduğunu bir kez daha idrak ettik diyen Ülfet Gönüllülerinin memnuniyetleri gözlerinden okunuyordu. Buna hep beraber yenen yöresel yemeğin ve meşhurluğuyla bilinen tatlıların lezzetleri de eklenince çok daha akılda kalıcı anılar zihinlerde yerini aldı.

Programların ardından Gaziantep Kapalı Çarşısını ve turistik mekanlarını gezerek şehri tanıma fırsatı bulan misafirler akşam saatlerinde tekrar Adana’ya dönmek için yola açıktılar. Ziyaretten oldukça memnun kaldıklarını ve kendileri için ufuk açıcı bir program olduğunu belirten katılımcılar; bizlerle ilgilenen, İslam’ın bizleri kardeş kıldığını bir kez daha gösteren ve yüreklerimizde yer tutan  Gaziantep’li kardeşlerimize teşekkür ediyoruz, ziyaretimizden olumlu dönütler aldık ve Adana’ya ufkumuz açık şekilde geri dönüyoruz dediler.