Orta Öğretim Kız Öğrencilerinden Gaziantep Gezisi

0
156

Orta Öğretim Kız Öğrencileri ve eğitimcileri “Bahar Kültür Etkinlikleri” adı altında Gaziantep’e bir gezi düzenledi.

 

ÇINARDER Ortaöğretim ve Kültür Komisyonu işbirliği ile Orta Öğretim Kız Öğrencileri ve eğitimcileri “Bahar Kültür Etkinlikleri” adı altında Gaziantep’e bir gezi düzenledi. Geziye, Mustafa GÜMÜŞ, Mehmet GÜMÜŞ ve Fazilet SEVİÇ sorumluluğunda 31 öğrenci, 6 veli ve eğitimcilerimiz Derya İLHAN, Navruz KARPINAR, Seher GÜMÜŞ, Duygu SİNAN katıldılar.

Dünyayı tanımak, insanı anlamak için okuyan, gezen, araştıran, bilimsel gelişmeleri takip eden, sanatsal ve kültürel faaliyetlerin içinde yer alan, tarihi miraslarımızı yerinde görerek hayatı ile bağlantı kurabilen, farklı bakış açıları geliştirebilen bir neslin inşası için bu tür tarihi ve kültürel gezilerin ne kadar önem arz ettiğinin bilincindeyiz.

Ayrıca bu tür gezi programlarında; gruplar arası iletişimi güçlendirmek, birliktelik ruhunu kazandırabilmek, toplu hareket etme pratiğini kazanarak bu yolda yalnız olmadıklarını, aynı yolda giden yüzlerce arkadaşlarının olduğunu fark etmelerini sağlamak hedeflendi.

Gezimiz Gölbaşında günün ilk ışıklarıyla, doğa harikası gölün başında enfes bir kahvaltıyla başladı. Bülbül zade Vakfından bizi bekleyen kardeşlerimizle Zeugma Müzesinde kucaklaştık. İlk kez görüşmelerine rağmen çabucak kaynaştı öğrencilerimiz. Botanik bahçede güllerden bir güldü kızlarımız. En büyük ilgi Bilim ve Gezegen evine oldu. Mustafa Gümüş hocamız öğrencilerimizle deneyleri birer birer yaptılar. Yorulmaya başladığımız bir anda Bülbül Zade Vakfını ziyaret etmek bize enerji verdi. Kendimizi evimizde gibi hissettik. Ev sahibi kardeşlerimizden Allah razı olsun diyerek ayrıldık Vakfımızdan. Öğrencilerimiz için Hayvanat bahçesi çok ilgi çekiciydi. İlk kez gördükleri farklı hayvan türlerini merakla incelediler, bu meraklı minik bakışları toparlamak hiçte kolay olmadı. Bıraksaydık defalarca bıkmadan, yorulmadan gezip duracaktı kızlarımız ancak hayvanat bahçesinin kapanışıyla son buldu gezimiz.